HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Nagy Gastroyal TESZT III.

2010.11.25. 10:41 oyster

Kölni bíboros csirkemell (őszibarackkal, sajttal göngyölve), áfonyaöntet, burgonyakrokett

Eperkrémleves, csirkemell paprikás, tészta, kaposztasaláta
 
Oyster: ma nem tudom, mi menti meg a kövér nullától a Gastroyalt, magam is kíváncsi vagyok, hogyan tudom sorra venni az étel erényeit.
Kollégával beléptünk a konyhába, én kicsit előresiettem, mert alig vártam, hogy ma egyek egy jót a héten. Amikor kibontottam a dobozt, megint a sokkhoz közeli állapotba kerültem. A képet lásd alább. Na, mondom, majd ha kiteszem tányérra, akkor sokkal jobb lesz. Végül Ilyen lett.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Merde de chien
 
Egyszerűen nem tudtam elrugaszkodni valamilyen gondolattól. A képre tekintve talán kitalálható...
Ilyen előzmények után már nem fűlt a fogam az ebédhez, de szerencsére a mai adag nem volt akkora, hogy a végére végleg elmenjen a kedvem.
A hús most legalább nem rózsaszín volt, hanem fehér, de ez az áfonyaöntet valami egészen elképesztő színekben pompázott rajta (zöldtől a feketéig). Ahogy a dobozba szagoltam, kissé érthetetlen buké csapott meg, de gondoltam, majd a melegítés segít. És részben segített is. El kell ismernem, hogy a hús korrekt volt, persze a barack teljesen fölöslegesen szerepelt benne, mert a sajttal töltött göngyöleg bőven elég lett volna az öntettel, a barack csak elvett az összhangból (így negatívba kerültünk).
Nade. Azt még értem, hogy a hús ilyen meg olyan, előzetesen viszont azzal számoltam, hogy a krokettel már csak nem tudnak tévedni. A Cityfoodos tapasztalatok alapján a krokettel tálalt ételek voltak a legjobbak, olyan krokettet adtak, mintha otthon ettem volna (persze fagyasztott bolti volt már otthon is, de jó szokott lenni). Hát a kép is visszaadja talán azt az egészségtelenre összeaszott darabhalmot, amit krokettként küldtek ma nekem. Ez még nem lett volna elég, de a krokett íze állott volt és olajban bővelkedett. Ez a kis adag is eltelített, annyira nehézre sikerült.
 
Ez volt ma. Így este muszáj lesz saját kezembe vennem a sorsomat, és főzni bármit, ha egy finomat szeretnék enni. Persze a remény még mindig megvan, de egyre kevésbé bízom eheti „vendéglátónkban”.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Felül a paprikás, alul a bíboros még a dobozban
 
IKIO: Tegnap úgy éreztem, hogy jövőutazáson vagyok a Gastroyal palacsintájával, ma inkább a múltba vitt vissza a gyümölcsleves, csirkemell paprikás és káposztasaláta.
A tető megint szétszakad, de most úgy, hogy a rétegek elváltak egymástól, holnap majd le is fényképezem, hogy mindenki értse, miről van szó. A dobozokat kinyitva kellemes volt az első benyomás. Ebből a szempontból mindenképpen jó a Gastroyal-kaja, sokkal színesebb, illatosabb és bizalomgerjesztőbb, mint a korábban tesztelt kajaküldő cégé volt. Egy kicsit gyanakszom is, hogy több színezéket alkalmaznak, de erre persze nincs utalás a dobozon. Az összetevők ugyan fel vannak sorolva, a tegnapi palacsinta összetevői például így néztek ki: palacsinta, gyümölcsíz, vaníliaöntet. Palacsinta mint összetevő…
Visszatérve az eperkrém leveshez, kellemes és lágy, de közel sem krémes állaga volt. Az illat és íz is rendben van, nem vág mellbe az eperélmény, de jól felismerhető. Csak a legvégén bizonytalanodtam el egy kicsit, mikor találtam benne egy eperdarabot. Mert, ha elvileg kerülhet bele eperdarab, akkor miért csak egy jutott az enyémbe. Sokkal megnyugtatóbb lett volna, ha végig azt gondolhatom, hogy a készítési technológia kizárja az eperdarabok megjelenését, ennek ellenére elégedett voltam.
A paprikás is ízlett. A csirkemell szerintem nem jó alany paprikás témakörben, először bizalmatlan is voltam vele, és az illata sem volt egyértelműen meggyőző, mert volt valami nem odavaló benne. Nem azt mondom, hogy rossz, csak olyan töprengős, olyan „vajon mi keveredhetett a pöribe?”-dolog. Az ízével ellenben semmi gond nem volt. A mell megpuhult, és valamennyire az ízek is behatoltak a rostok közé, csak az állaga nem tetszett, de lehet, hogy mellből ez a csúcs.
A káposztasaláta fűszerezésénél az átlagosra törekedtek, az én nagy kedvencem pedig a kínai büfékben kapható csípős káposztasaláta. Emiatt jellegtelennek, unalmasnak éreztem, de rossznak nem mondhatom. Friss és ropogós, enyhén savanykás, végül is teljesen vállalható volt.
Erős közepest, sőt inkább négyesalá-t adnék a mai ételre, de lehet, hogy csak a tegnapi rémség miatt.
 

Szempont

Ikio

Oyster

Ár-érték

4

2

Csomagolás

4

4

Étel minősége

4

2

Étel mennyisége

4

2

Összesen

2,83

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemell krokett gastroyal

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr312472139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása