HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Nagy Cityfood TESZT I.

2010.11.02. 20:57 oyster

Malacsült párolt káposztával és főtt burgonyával

Brassói aprópecsenye
 
IKIO: Elérkezett a NAGY CITYFOOD TESZT első napja és nem kezd valami erősen a cég. Az is lehet, hogy szándékos marketingstratégia, hogy a finomabb ételeket a hét végére tartogatják, majd kiderül pénteken. Mindenesetre, ha így van, akkor a brassói valódi hétkezdő kajának sikerült. Kinyitva az edényt egész bizalomgerjesztőnek tűnt, sőt, amit korábban mindig hiányoltam, most megkaptam, jellegzetes fokhagymás illat szabadult el a konyhában. Egy kecsesen ívelt zöldfűszer-szórat is látszott az adagon, szinte meghatódtam a gondosságtól.
Szögezzük le, a sültkrumpli csak frissen jó. Ez alól akkor sincs kivétel, ha történetesen nyakon van öntve egy adag szósszal. Ennek a burgonyának is rideg és száraz volt a felszíne, lisztes a belseje, és gumiszerű az állaga, erre a problémára úgy tűnik nem találtak jó megoldást. A mártás jellemzően édeskés volt, tovább ízlelgetve azért előjött valamennyi fűszer és füstölt szalonna íz, de tényleg koncentrálni kellett hozzá. A hús egy kicsit keményebb volt, mint ahogy én szeretem, de lehet, hogy valakinek így ízlik.
Sajnos nem tudom magam elé képzelni a gyártási folyamatot, így nem tudok magyarázatot találni arra, hogy miért íztelen az egyik és miért jóízű a másik falat hús, valahogy mégis így van, ha valaki meg tudja magyarázni ezt a jelenséget, kérem, tegye meg. Összességében 3 körüli az étel minősége.
 
Oyster: a kolléga múlt heti disznótorosán felbuzdulva ezt a hetet én is malacsülttel és párolt káposztával kezdtem. A legjobb az én esetemben a sós főtt krumpli volt, bár sózni kellett rajta egy csöppet. Az adag nagysága megfelelő volt, pontosan kellő mennyiségű. A hús mennyiségével sem volt különösebb baj, de hogy nem malacból volt, az szinte biztos, mivel néhány falatban frankó „kandisznó” ízt éreztem (sajnos korábban is tenyereltem bele heréletlen sertésbe, nem kívánnám senkinek). Bár egyáltalán nem volt átható, ez még nem lett volna baj.
Viszont rengeteg zsíros cupák került a szeletbe, annak aki szereti, persze ez nem okoz gondot. Amúgy is gondoltam, hogy úgyis csülök lesz a malacsült, de akkor miért volt a hús ennyire kiszárítva, azt nem tudom. Természetesen nem lehet elvárni egy kiszállítós ételfutár cégtől, hogy teljesen olyan legyen, mint egy frissensült. A megengedő hangnem már nem védhető a párolt káposzta szárazságának esetében. Amely probléma egy párolt káposztánál jelentékeny, amúgy az ízével nem volt probléma, kicsit savanykásabb volt talán, mint elvileg.
Összességében tehát nem voltam túlzottan elégedett, de annyira nem is volt kínos elfogyasztani az ételt, amit a cityfood adott. Azért van hova fejlődni... (aláhúzom, mivel nem ismerem a technológiát, nem pontosan tudom, mi az elvárható tőlük, de korábban már próbáltam az ő ételeiket, és ezek kiküszöbölhetőnek tűnő dolgok).

 

Szempont
Ikio
Oyster
Ár-érték
3
3
Csomagolás
5
5
Étel minősége
3
3
Étel mennyisége
4
4
Összesen súlyokkal
3,00

A kiszállítás gyorsasága továbbra sem releváns, a csomagolás eleve 5 pont, mivel rendes, "tüchtig", állandó csomagolást kapunk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Íme a mai ételünk. Akinek nem egyértelmű ezek után, balra a malac, jobbra a brassói látható.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr822418087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása