HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Nagy Gastroyal TESZT I.

2010.11.23. 12:04 oyster

Gödöllői töltött csirkecomb

Tejfölös karfiolleves, párizsi sertésérmék, jázminrizs, tejfölös uborkasaláta
 
Oyster: ma kezdetét vette egy másik nagy ebéd-kiszállító tesztelése. Délelőtt 10 órakor meghozta a fiatal srác a kajánkat, kifizettük a hetet, és nagy elánnal vártuk (hatalmas munkahegyek alá temetve), hogy vajon hogy kezd a Gastroyal. Én egész héten a „Kedvencek” névre hallgató menüt eszem, hiszen a nagy tömegek nem tévedhetnek – gondoltam. A mai teljesítmény alapján nem pontosan értem, ezen mit kedvelnek olyan sokan… Vagy lehet, hogy azért kedvenc, mert a szakács imádja készíteni ezt? Ez sem látszott különösebben a teljesítményen.
Összességében nem volt nagyobb baj, ugyanúgy éreztem az akaratot, mint a Cityfoodnál, de több hibát is elkövettek. Én mondjuk máshogy tálaltam volna. Az adag hatalmas volt, nem is csirkecomb, minimum tyúk, vagy kakascomb volt, akkora hatalmas darab hús volt a dobozban. Ettől azonban egyáltalán nem sikerült átmelegíteni a húst. A rizs már izzott, amikor a comb külső 1 centiméterét lebontva kb. 5 fokos anyaggal találtam szembe magam. Jó, lehet mondani, hogy először a combot külön be lehet tenni, de egy ilyen kajára azért nem szentelnék különösebb időt, munkát, figyelmet - gondoltam -, bedobom, melegedik 3-4 percet, és kész.
A rizibizi nem közelítette meg a tökéletes mértéket, eléggé száraz volt, se íze, se bűze. A töltelék (csirkemáj, gomba, zöldborsó) eléggé érdekes textúrájú volt, mivel a gombát nem éreztem (amúgy ízben sem), a máj teljesen darált lehetett, a zöldborsó látszott benne egyedül.
Az elején még szinte meglepődtem, hogy a csont felé közeledve nem rózsaszínesedett a hús, de aztán két vágással eljutottam a vérvörös csontokig – egyszóval nem ugrották át a megszokott magasságú lécet, nagyon nehéz átsütni a töltött csirkecombot. Itt utalok arra, hogy kettévágva, és úgy töltve talán nagyobb sikereket érnének el, és nem a „Kedvencek”, hanem talán a „Gourmanoknak” menübe kerülne – ilyen nincs persze.
Az ezek után mindenképpen pozitív, hogy a comb bőre szinte már-már ropogott.
Az adag nagyságával nem volt baj, de heti kezdésnek sem rossz, mert a remény még megvan arra, hogy lesz ennél jobb is. A holnapi cordon bleu pl. eléggé könnyen megugorható étel, de a kukoricás rizs nagy vízválasztó nálam.
 
IKIO: belekezdtünk a GastRoyal kínálatának elemzésébe, egy héten keresztül csak a tőlük származó ételeket esszük mindketten egy menüt eszünk végig. Én a nagy menüt választottam ami az ajánlat szerint 30%-kal nagyobb főételt jelent és egyébként is 3 fogásból áll, vagyis 920 forintért sokkal jobb ajánlatnak tűnt mint Oyster 7-800 forint közötti adagja. A menü változatosnak és elég táplálónak tűnik, vagyis nem remélhetem, hogy ezen a héten leég rólam az összes zsír. A hétfői étel rögtön meglepően nagynak tűnt, először arra gondoltunk, hogy valaki más is rendelt az irodában.
A csomagolásra nincs panasz, sőt egy kicsit még jobban is tetszik, mint a korábban tesztelt étteremé, pedig már arra is öt pontot adtam. Az új dobozok teteje egy kis sávban átlátszik így bele lehet látni anélkül, hogy fel kellene bontani. Gondolom, nem kell elemeznem, hogy miért jó ez így.
Akkor most nézzük az ételeket: Az első fogás tejfölös karfiolleves volt. Elsőre csak fehér folyadéknak tűnt, de kibontva mégis volt benne valami leves szerű. Megmelegítve kellemes illata lett, és szépen kavarogtak benne a karfioldarabkák. Krémes kissé szemcsés volt az állaga. Ki hogy szereti, én elégedett voltam a sűrűségével. Az ízében sajnos volt valami gépies, leveskocka szerű, de talán az újdonság hatása átsegített ezen. A zöldségek megpuhultak, nem főttek szét, és az ízük is megfelelő volt. Nem okozott csalódást, jól összeállt. Elégedett voltam vele.
A második fogás sertésérme volt rizzsel és uborkasalátával. Két meglepően nagy szelet volt a dobozban, egy kicsit sajnálom, hogy nem fényképeztük le, mert ez olyan látvány volt, amit mindenki szívesen venne, mikor megkapja az ételt. Az első falat rágós volt, de a többi jólesett, örültem a választásnak. A Párizsi bunda is jó volt, bár ahol vastagabbra sikerült ott talán zsírosabb volt egy kicsivel, mint kellene. A rizs ellenben nem ízlett. A doboz alján megbújó réteg száraz és kemény volt, a villával kisebb szikladarabokat sikerült kifejtenem a tömbből, és az íze is pont olyan volt. Száraz, és kemény, és semmilyen ízvilág. Szóval kár volt a rizsért. Pont mint a napköziben.
Az uborkasaláta kellemes, de végig az volt az érzésem, hogy eleve savanyított uborkából készült. Az biztos, hogy az uborka nem volt friss, de érdekes módon nem vont le az élvezhetőségéből, és még jól is nézett ki. Tejföl és paprikaszórás a tetején, nagyon kellemes, jó ízű és tavaszias hangulatú volt. Ilyet szívesen választanék legközelebb is.
Összességében 4 est adnék rá a rizs miatt, amit nagyon sajnálok, mert különben minden rendben volt vele. Nem akarom összehasonlítani a korábbi étteremmel, mert egészen más menüt rendeltem, de egyelőre nagyon kellemes érzéseim vannak.
 
Szempont
Ikio
Oyster
Ár-érték
5
4
Csomagolás
5
5
Étel minősége
4
3
Étel mennyisége
5
4
Összesen
4,2

A kiszállítás nem releváns, mivel reggel megérkezik a napi adag.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkecomb rizibizi gastroyal párizsi sertés

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr252467628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása