HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Cityfood_44.hét_Ikio

2010.11.02. 11:48 oyster

Az eheti "NAGY CITYFOOD TESZT" bevezetéseként Kollégám már múlt héten tőlük rendelt, érdekes, micsoda hatalmas ívet járt be a "séf" a gyárban. Egészen rettenetestől a teljesen korrekt ételig mindent sikerült felvonultatni egy hét alatt.

Kíváncsian várjuk, hogy ezen a héten mit teljesítenek. Az ár-érték arányban nagy verseny várható az eddigi rendelésekkal.

Lássuk, múlt héten mi történt a konyhában.

Kentucky csirke-kukoricás rizs 640 Ft
IKIO: Ma ettem egy jó kukoricás rizst. Egészen finom volt, örülök, hogy ezt választottam a menüből múlt pénteken. Lehet, hogy korábban is a köretek felől kellett volna közelítenem az ételekhez, nem ért volna annyi meglepetés. Egyszóval ettem egy jó kukoricás rizst 640 forintért. Ennyi.
Persze szívesen ettem volna Kentucky csirkeszárnyat, vagy bármilyen csirkeszárnyat ha meg van sütve. Szerintem egy ilyen BBQ fűszerezett cuccnak nem ártana megpirulnia, hogy jó íze legyen. Ez szegény nem pirult, sőt kifejezetten sápadt maradt, és sajnos a bőre sem vékonyodott el a technológiai folyamat során. Gondosan kiválogattam a csontokat és a bőrt, összekotorásztam a villámra a maradék ehető részeket és beletörődtem. Az íze enyhén édeskés és borsos, ha valakit érdekel.
 
Vörösboros marhapörkölt, tarhonyával. 630 Ft
IKIO: Ez a szállítmány már kibontáskor is bizalomgerjesztő volt, színe és állaga alapján is elütött az eddigiektől, és az íze sem okozott csalódást. Nagy volt az adag is, szóval már-már elégedett voltam az étellel. Egy aprócska dolog sajnos így is becsúszott. Találtam ugyanis egy négyzet alakú dolgot benne, amit nem tudok azonosítani. Az állaga és az íze alapján egy darab főtt sertésbőr lehetett, csak az meg nem illik a vörösboros marha receptjébe, szóval tényleg nem tudom. Le kellett volna fényképezni és felrakni, hátha kitalálja valaki. Különben elégedett vagyok, 4 pontot kap.
 
Disznótoros, tört burg, párkáp. 740 Ft
IKIO: Íme az első 5 pontos kaja. Most tényleg úgy éreztem, hogy jót ettem. A dobozt kibontva volt valami ételszerű a megjelenésében. Illatok ugyan nem szabadultak fel, és ezen a melegítés sem segített, de az íze az eddigi legjobb volt. Sőt, a korábban kipróbált házhoz szállítók sem produkáltak még ilyesmit. Minden jóízű volt. A fűszerezés és az állag is jól sikerült, a párolt káposztával, krumplival harmonikus egységet alkotott a kolbász és a hurka. A mennyiséggel sem volt gond, pedig a finom kajákat általában kevésnek érzem, de ez éppen elég volt. Jóllaktam és nem feküdte meg a gyomrom. Egy pici pirítás talán még jobbá tette volna, de így is megkapja az ötöst.
Egy nem túl bizalomgerjesztő kép...ne riasszon el egyelőre...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Heti pontok

Szempont
Kentucky
Marhapör
Disznótor
Ár-érték
2
5
5
Kiszállítás gyorsasága
-
 
Csomagolás
5
5
5
Étel minősége
2
4
5
Étel mennyisége
2
5
5
Összesen
2,75
4,75
5,00

 

Szólj hozzá!

Címkék: cityfood disznótor marhapöri pár káp kentucky csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr562415690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása