HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Arriba Taqueria

2010.10.21. 14:14 oyster

Nagy burrito carne asada („grillezett steak”) és carnitas („lassan sült sertéshús”)

Internetes rendelés
IKIO: Ma jó döntés volt a Burrito. Ritkán eszem mexikóit, nem nagyon tudom összehasonlítani más éttermek ételével, csak azt mondhatom, hogy én elégedetten álltam fel az asztaltól. Jellegéből adódóan az első falatok száraznak tűntek, az utolsók pedig el voltak ázva, de ezt valószínűleg nem lehet másképp megoldani. Középtájon volt néhány centi amibe csak rizs jutott, de különben nem spóroltak a belevalóval. A jalapeno az utolsó falatokban sokasodott, de sikeresen megküzdöttem vele. Összegezve: izgalmas fűszerezés, megfelelő adag, de mire ideért egy kicsit kihűlt az alufóliában.
Oyster: általában csak innen rendelünk ilyen típusú kajákat. Nagyon szeretem a mexikóias ízeket, egy időben minden főzésemet ez hatotta át, kukoricaleves kolbászcsipsszel, mexikói fűzerezésű zöldséges húsgolyó, babos csirkék tömkelege. Egyszer istenien sikerült a burritom, a koriander kivételével nagyon hasonló lett ahhoz, amit ma ettem – no meg persze a pácolt marhát (carne asada) sem sikerül csirkemellből rekonstruálni.
Jó volt a mai ebéd, na. Kicsit drága volt szerintem – ahogy egyébként a mexikói en bloc szerintem mindenütt túl van árazva (egyszer két kis levesért és két tényleg nem nagy adag elvivős kajáért a szerintem sokak által ismert Tocos Locos büfé részéből 4400.- ft-tal vékonyabban tértünk haza).
A jalapeno poppers kellően pikáns (bár eléggé kihűlt) volt, és a hozzá adott szósz is jól hűsítette a lángokban izzó nyelvemet.
Jó választásnak tűnik az Arriba, kiszállításban mindenképpen. Havonta egyszer meg lehet fizetni, de azért az élmény ez esetben nem is megfizethetetlen, inkább korrekt.

Szempont
Ikio
Oyster
Ár-érték
4
4
Kiszállítás gyorsasága
5
5
Csomagolás
3
3
Étel minősége
5
4
Étel mennyisége
5
4
Összesen
4,28

 

Szólj hozzá!

Címkék: mexikói arriba

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr812388507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása