HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Nagy Cityfood TESZT III.

2010.11.04. 16:34 oyster

Grillezett csirkemell, vegyes köret, tejszínes sajtmártás

Fűszeres tarjafalatok, tepsis burgonya
 
Oyster: ma teljesen elégedett lehetek azzal, amit kaptam, leszámítva, hogy a mikro nem melegít rendesen – de ez már igazán nem a Cityfood hibája.
A krumpli szinte már ropogott, a rizs rizsszerű volt, a hús a szokásosnak megfelelően kemény és száraz, de a szósz miatt ez persze most kevésbé zavart. Amúgy a szósz elég volt, minden falatra jutott belőle, és ez nagyot dobott az ételen, mivel én szeretem a semmilyen, illetve mindenízű szószokat. Mert a sajtot kevésbé véltem felfedezni a lötyiben. 
Korábban is ettem már márványsajtos szószt ettől a kiszállítótól, és állítom, hogy ebben jók. Természetesen nem úgy kell elképzelni, mint mondjuk egy sajtfondü-esszenciát (ezt már az állaga is nyilvánvalóvá teszi), tisztességes, korrekt szósz. Én viszont inkább nem sajtszósznak, hanem mit tudom én, „SZÓSZ”-nak nevezném, vagy tennék bele némi kis fokhagymát, és fokhagymaszósznak, vagy borssal javítanám fel, és borsmártásnak hívnám. Akkor nem keresné ennyire benne a delikvens a sajt ízét. Vagy ha már sajt, dobjunk bele egy kis füstölt sajtot, és karaktert kap máris.
Mondom, ezen a héten ez a mai „food” mindent visz, és mivel holnapra tárkonyos pulykát rendeltem, szerintem ez így is marad. Még azért nem kiabálom el, hátha…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Balra a tarja, jobbra a csirke szószban
 
IKIO: Keresem a szavakat a mai ebédre. Talán az fejezi ki legjobban a lényeget, hogy úbassz… A krumpli nedves és sótlan, a hús olyan rágós, hogy próbára tette a türelmemet. Na jó, nem minden darab, csak a kisebbek. A nagyobbak zsírból voltak. A húscsíkok felszínén volt ugyan fűszer, de valahogy megoldották, hogy az íz ne tudjon behatolni a rostok közé. Elkérődztem rajta egy ideig és minden falattal egy újabb csalódás érkezett. Nem akarom túlzásba vinni a kritikát, de ebből az ételből alapvető dolgok hiányoztak. Kitűnő kiegészítője lenne egy fél pohár meleg alkoholmentes sör. A mennyiség megfelelő, vagy még több is, mint kellene, de ízre és értékre 2-est adok ma. Azt én sem tudom, mire tartogatom az egyest.
 

Szempont
Ikio
Oyster
Ár-érték
2
5
Csomagolás
5
5
Étel minősége
2
4
Étel mennyisége
4
4
Összesen súlyozással
3,70

A kiszállítás gyorsasága ez esetben nem releváns, mivel reggel érkezik.

Szólj hozzá!

Címkék: csirkemell tarja cityfood tepsis burgonya sajtszósz

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr582423471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása