HTML

"Élet a műanyagdobozban" - ízek_színek_szagok

Ma ettünk egy ebédet az irodában...vajon mit, milyet, honnan, mennyiért?

Így pontozunk mi

Szubjektíven, laikusan, érzelmi alapokon nyugodva. 0-tól 5 pontig Ár-érték aránya (0 - nem érte meg; 5 - soha jobbat) Kiszállítás gyorsasága (0 - éhen haltam; 5 - letettük a telefont és ettünk) Csomagolás (0 - nyakig leveses; 5 - légmentes) Étel minősége (0 - ááááhhhhh; 5 - nagyanyáink elbújhatnak) Étel mennyisége (0 - mégmégmég; 5 - még most is emésztek) Ezeket utána súlyozzuk, mivel az étel minősége talán a legfontosabb (0,4-es súly), a többi talán kevésbé (0,15-ös súly)

Friss topikok

  • mogyiscsalamádé: hoho...És ha tudnátok,hogyan készülnek ezek a "finomságok":D Dolgoztam a konyhán, én tudom...nem f... (2010.11.25. 09:39) Nagy Gastroyal TESZT II.

Linkblog

Pizza Forte - Király u. 98.

2010.10.19. 13:52 oyster

Pizza Tutto és Bolognese (akciós)

Internetes rendelés
IKIO: Ma összességében jó volt az ebéd. A pizza szaga erősen fokhagymás, de kellemes volt. Melegen kaptam, átsülve, nem megégetve. A tészta lehetett volna egy kicsit pirultabb, de így sem volt rossz. A fokhagymakrém szerintem a tubusos fajtából való, kicsit műanyagos az íze, de ha nem írnánk ezt a blogot, lehet, hogy észre sem veszem. A 32 centi bőven elég, másoknak is jutott belőle. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A pizzás doboz nem érdemel elemzést, de a tészta alatt találtam egy kis darab törött, fehér műanyagot, amiben menet is volt. Nem nagy valami, és nem is olvadt rá a kajámra, szóval elvileg tolerálható lenne, de engem elszomorít.
Összességében tisztességesen unalmas étel, semmi meglepő, vagy emlékezetes nem volt benne, leszámítva a műanyagot. A csomagolásból le is jön néhány pont.
Oyster: Nekem ízlett a pizzám. Ettem már nagyon olajos, zsíros bologneset, de hála Istennek, itt ez nem állt fenn, sőt. Kicsit néhol lehetett volna szaftosabb, néhol pedig kevésbé szaftos. Az ízével, fűszerezésével semmi gond nem volt, néhol a sűrített paradicsom kesernyés ízét éreztem, ezzel szerintem nincs gond, így szeretem. Nekem kicsit vastag volt a tésztája imitt-amott, legközelebb lehet, hogy a vékony, olasz pizzatésztás verziót kell enni, olyat is ettem már, az finomabb volt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A mennyiség OK, sőt, így ebéd után azt érzem, hogy még sok is, nem baj, legalább nem kell vacsorázni. Meg kell említeni, hogy ennél forróbban szoktuk kapni, mint amilyen ma volt, lehet, hogy túlzottan csúcsidőben rendeltük meg, de így is itt volt 40 perc alatt, kövér 5-ös.
Eddig nagyot sosem csalódtunk a Pizza Forte pizzáiban, igaz mást még nem próbáltunk, de hát pizzástól pizzát, nem?
De.

Szempont
Ikio
Oyster
Ár-érték
4
4
Kiszállítás gyorsasága
5
5
Csomagolás
2
3
Étel minősége
4
4
Étel mennyisége
5
5
Összesen súlyokkal
4,08

Szólj hozzá!

Címkék: pizza forte bolognese tutto

A bejegyzés trackback címe:

https://irodaebed.blog.hu/api/trackback/id/tr422383400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása